ΝΑΥΠΑΚΤΟΣ – ΆΜΦΙΣΣΑ – ΔΕΛΦΟΙ: ΕΝΑΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ ΔΡΟΜΟΣ
Κατασκευάστηκε πριν 40 χρόνια περίπου από τη ΜΟΜΑ (στρατιωτική κατασκευαστική εταιρία που διαλύθηκε) και από τότε δεν έχει γίνει καμιά ουσιαστική βελτίωση. Είναι δρόμος στενός μήκους περίπου 100 Km με συνεχείς επικίνδυνες στροφές, με ολισθηρό οδόστρωμα, με πτώσεις λίθων και γέφυρες με υπερυψωμένη εσοχή που όχι μόνο στενεύουν το οδόστρωμα αλλά και είναι και επικίνδυνες για όλα τα οχήματα ( ιδιαίτερα για το δίτροχα).
Έχει μεγάλη κυκλοφοριακή επιβάρυνση (ιδιαίτερα τα Σαββατοκύριακα που δεν επιτρέπεται η κυκλοφορία φορτηγών στις Εθνικές Οδούς), οι προσπεράσεις είναι δύσκολες και επικίνδυνες και η μέση ταχύτητα κίνησης χαμηλή.
Στην κατάσταση αυτή έχει περιέλθει ο δρόμος γιατί αδιαφορούν:
- αυτοί που παίρνουν αποφάσεις,
- οι τοπικοί άρχοντες που είναι «προσκυνητές» της εκάστοτε εξουσίας,
- οι εκμεταλλευτές ανθρώπινων και φυσικών πόρων ( βωξίτες, ακτές, ιχθυοκομία, ελαιοκομία, υδάτινοι πόροι – Μόρνος κ. άλ.)
- αλλά και οι πολίτες που δεν διεκδικούν και δεν απαιτούν πιστώσεις.
Η περιοχή έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον λόγω των Δελφών, του Χ.Κ. Παρνασσού, της Ερατεινής, του Γαλαξιδιού αλλά και λόγω της παραγωγικής δραστηριότητας των κατοίκων ( Ελαιώνας Άμφισσας, Μεταποιητικές Βιομηχανίες, Ξενοδοχειακές Μονάδες, Ιχθυοκαλλιέργεια κ. άλ.). Αξίζει καλύτερης τύχης.
Επιβάλλεται άμεσα η διάνοιξη των κλειστών στροφών, η αλλαγή ασφαλτοτάπητα όπου είναι ολισθηρός, η τοποθέτηση κιγκλιδωμάτων η τοιχίων και ο σχεδιασμός αυτοκινητοδρόμου με σήραγγες από Ιτέα προς Αθήνα και Άμφισσα – Λαμία. Διαφορετικά θα είναι ακόμη μια περιοχή καταδικασμένη σε οικ. μαρασμό γιατί και οι δρόμοι είναι αναπτυξιακά έργα.
Labels: ΚΟΙΝΩΝΙΑ
2 Comments:
Κλασσική Ελλάδα. Μόνο ο δρόμος προς Αράχοβα είναι καλός. Τέλος πάντων. Όλοι οι δρόμοι χάλια είναι.
Καλό βράδυ Πέτρο
"Μόνο ο δρόμος προς Αράχοβα είναι καλός"
Γιά τπυς γνωστούς λόγους
Post a Comment
Subscribe to Post Comments [Atom]
<< Home