Το πορτρέτο μιας γυναίκας που φλέγεται.
Ο πίνακας γίνεται και καταστρέφεται επειδή δεν άρεσε, στη δεύτερη προσπάθεια που δεν τελειώνει μέχρι να αλλάξουν τα συναισθήματα, ο πίνακας γίνεται αποδεκτός. Η αλλαγή των συναισθημάτων οδηγεί και στην έκφραση της σεξουαλικότητας τους και την απελευθέρωση από την αυταρχική μητέρα μέχρι τον επερχόμενο γάμο.
Όπως ο Ορφέας συνειδητά γύρισε για να δει την Ευρυδίκη επιλέγοντας τις αναμνήσεις παρά τη ζωντανή παρουσία έτσι και στην ταινία όταν οι δύο τους συναντώνται στο κονσέρτο η Μαριάν επιλέγει να φύγει παρά να συναντήσει την Ελοίζ.
Συμπερασματικά ο καθένας ερμηνεύει και απολαμβάνει τα έργα τέχνης και τη σεξουαλικότητά του ανάλογα με τα συναισθήματα που δημιουργούνται η από τα συναισθήματα με τα οποία διακατέχεται.
Labels: ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ
0 Comments:
Post a Comment
Subscribe to Post Comments [Atom]
<< Home