Thursday, December 01, 2022

ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΟΔΗΓΩΝ ΑΠΟ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ

 - Έχει παρατηρηθεί σε τροχαία ατυχήματα συμπολίτες μας με το πρόσχημα της «βοήθειας» να αποσπούν προσωπικά αντικείμενα και τιμαλφή από τραυματισμένους οδηγούς.

- Στις σήραγγες των εθνικών οδών, παρά την κόκκινη σήμανση – κόκκινος φωτεινός σηματοδότης οδηγοί είτε γιατί δεν προσέχουν και δεν το βλέπουν είτε γιατί παραβιάζουν το κόκκινο προκαλούν ατυχήματα σε οχήματα που έχουν ακινητοποιηθεί εντός των σηράγγων. Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση διαμελισμού δικυκλιστή που είχε ανατραπεί εντός σήραγγας από οδηγό που παραβίασε το κόκκινο κατά τη είσοδο.
- Τα μεταλλικά κιγκλιδώματα στις εθνικές οδούς προκαλούν θανατηφόρες και μη αναστρέψιμες βλάβες σε δικυκλιστές που ανατρέπονται η προσκρούουν σ΄αυτές.
Τι πρέπει να γίνει:
- Τροχαία και ΕΚΑΒ θα πρέπει να προστατεύουν και τα προσωπικά αντικείμενα των θυμάτων.
- Άμεση αντικατάσταση των κιγκλιδωμάτων με τσιμεντένια φράγματα(1).
- Διαδοχική ενημέρωση πολύ πριν από την είσοδο σε σήραγγα η από πύκνωση σταθμευμένων οχημάτων.
(1) Στις Εθνικές Οδούς, που σήμερα εκμεταλλεύονται ιδιωτικές εταιρίες η διαχωριστική ζώνη έχει κατασκευαστεί στο μεγαλύτερο μήκος τους από σιδερένιες μπάρες. Αυτές οι μπάρες σε περίπτωση που η μηχανή «ντεραπάρει» αποτελούν αιτία θανάτου η τραυματισμού του μοτοσικλετιστή.
Σε χώρες της ΕΕ οργανώσεις μοτοσικλετιστών κατέφυγαν στα δικαστήρια και εξανάγκασαν τις «οδικές εταιρίες» να αντικαταστήσουν τις σιδερένιες μπάρες με τσιμέντινα φράγματα.
Επειδή ο κ. Υπουργός δεν διαβάζει FB και δεν ξέρει από μηχανές μήπως πρέπει να γίνει και εδώ κάποια προσφυγή μέχρι να εξαναγκάσει τις εταιρίες να αντικαταστήσουν τις σιδερένιες μπάρες?
Και κάτι τελευταίο: δεν αντιλαμβάνονται ότι οι φυτοφράκτες της διαχωριστικής ζώνης πρέπει να κλαδεύονται τουλάχιστον 2 μέτρα πάνω από το τις μπάρες για να προστατεύεται ο απέναντι οδηγός από τους προβολείς?

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home