Friday, November 25, 2022

Personal

- Δεν εξέδωσα το βιβλίο «ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΟΣ ΑΝΑΣΤΟΧΑΣΜΟΑΣ», αυτοέκδοση,  ούτε αυτό που ακολουθεί, για να μείνει το όνομά μου. Αλλά καλόν είναι να βρεθεί ένας εκδότης να το αναπαραγάγει γιατί έχει και αυτό την αξία του για τις ιδέες και αρχές που περιέχει αλλά και για μια στροφή προς τον κινηματογράφο.


- Έκανα τη δουλειά μου με ευγένεια και ιδιαίτερο πάθος γιατί το ήθελα αλλά και γιατί επιβαλλόταν και όχι για κοινωνική αποδοχή. Τι να την κάνω άλλωστε.

- Δεν έχω απομονωθεί αλλά από τα πράγματα λόγω σοβαρών οικογενειακών υποχρεώσεων και πανδημίας και για 8 χρόνια δεν υπήρχε  χρόνος.

- Τηρώ πιστά τον κανόνα «δεν πας σε μια παρέα όταν δεν περνάς καλά» και παίρνω αποστάσεις όταν χρειαστεί. Θα πρόσθετα και σε μια παρέα αγνώστων.

- Τηρώ πιστά τις οδηγίες του ΕΟΔΥ και δεν νομίζω ότι είμαι χαμένος.

- Δεν μπορώ να αποδείξω  ότι δεν είμαι λέων.

- Σιχαίνομαι το κουτσομπολιό.

- Δεν με χαροποιεί το πρόβλημα του άλλου.

Καταλαβαίνω ότι για τους ανθρώπους που δεν έχουν τι να κάνουν, δεν έχουν ενδιαφέροντα ή έχουν αρχόμενη άνοια, είναι ψυχοθεραπεία η ενασχόληση με τις ζωές των άλλων.

 

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home