Tuesday, January 12, 2021

Ο ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ Γ.Ρ.

Ο φίλος μου Γ.Ρ. μου έλεγε ότι κάποιοι μείωναν τον πατέρα του γιατί ήταν φτωχός.

Ο πατέρας του φίλου μου ήταν ένας μαχητής της ζωής. Εργαζόταν σκληρά για να συντηρήσει την οικογένειά του, να βοηθήσει και να καταλείπει κάτι στα παιδιά του για τις δύσκολες ώρες.

Αυτοί και κάποιοι  ακόμη νόμιζαν ή νομίζουν ότι μπορούν να το κάνουν ξανά ή να το κάνουν και στον ίδιο.

Ο φίλος μου τους ειδοποίησε ότι θα τους κόψει τα πόδια.  
Κάποιοι άλλοι κάνουν κάτι άλλο, χωρίς να αποκλείουν τίποτα, παίρνουν αποστάσεις, περιφρονούν και αγνοούν.

Ο φίλος μου Γ.Ρ. φαίνεται σκληρός, αλλά δεν είναι. Στο χωριό του υπήρχαν κάποιες φτωχές οικογένειες. Τους μετέφερε διάφορα τρόφιμα, λάδι της παραγωγής του, καυσόξυλα και ότι μπορούσε που θα τους ήταν χρήσιμα.

Όταν έφυγε η μητέρα του αυτοί οι άνθρωποι δεν παραστάθηκαν. Όμως σε μια επόμενη εκφορά, παρά την πανδημία βρέθηκαν μπροστά του. Είχε το θάρρος και τους το είπε γιατί είχαν αυτή η διαφορετική στάση τους. Απάντηση δεν πήρε. Αλλά άλλαξε την αντιμετώπισή τους. Αυτό κάνουν και πολλοί άλλοι.

 



Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home