«Συνθηματική διαμαρτυρία…»
ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΙ
- για τη μετατροπή του σχολείου σε «επιχείρηση» και της γνώσης σε «εμπόρευμα»
- για την αντιδραστική θέση υπέρ των ιδιωτικών πανεπιστημίων που ευνοεί μεγάλους οικονομικούς παράγοντες και επιχειρήσεις και αποκλείει παιδιά οικογενειών με χαμηλά εισοδήματα.
- για τη βαθμιαία κατάργηση της δωρεάν και δημόσιας εκπαίδευσης (δίδακτρα, χορηγοί κ. άλ)
- για την πανεπιστημιακή έρευνα, που δεν παράγει γνώση αλλά εξυπηρετεί ερευνητικούς σκοπούς που δεν ευνοούν την ελληνική οικονομία και τους πανεπιστημιακούς που λένε τα ίδια και τα ίδια αφού εξαντλούν την «ερευνητική τους δραστηριότητα» σε κοινοτικά η άλλα προγράμματα.
ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΘΕΏΡΗΣΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 16 ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ
- για τη διάκριση μεταξύ δασών και δασικών εκτάσεων (εν δυνάμει δάση)
- για τη διαχείριση των δασικών εκτάσεων στα πλαίσια του χωροταξικού και πολεοδομικού σχεδιασμού και την αλλαγή του προορισμού τους.
- για τον αποχαρακτηρισμό 55.000.000 στρ. δασικών εκτάσεων που θα εξασφαλίσουν φτηνή γη για οικοδομική και τουριστική δραστηριότητα.
- για την αλλαγή των πηγών αποδεικτικών στοιχείων για το χαρακτηρισμό των δασών. Αποδεικτικά στοιχεία για τον χαρακτηρισμό των δασών με βάση αεροφωτογραφίες του 1975 (που είναι ελλιπείς και αποτυπώνουν καταπατήσεις, εκχερσώσεις κ. άλ) και όχι του 1945 και 1960 ( που καλύπτουν ολόκληρη τη χώρα και αποτυπώνουν εικόνες περισσότερο κοντά στην πραγματικότητα).
- για τον αποχαρακτηρισμό και νομιμοποίηση δασικών εκτάσεων, που είχαν παράνομα αλλάξει χρήση στα μεσοδιαστήματα 1945 – 1960 – 1975 και μάλιστα με συνταγματικό τρόπο.
ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΘΕΏΡΗΣΗ ΤΩΝ ΑΡΘΡΩΝ 24 & 117 ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ
- για την υποβάθμιση του Συμβουλίου Επικρατείας με την ίδρυση Συνταγματικού Δικαστηρίου.
Το Συμβουλίου Επικρατείας υπήρξε και είναι και τώρα η τελευταία ελπίδα του αδικούμενου πολίτη από την κακή ερμηνεία και την αντισυνταγματικότητα των νόμων
ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΘΕΏΡΗΣΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 100 ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ
Labels: ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΤΗΤΕΣ...
2 Comments:
Συμφωνώ σε όλα. Ειδικά για την παιδεία μπορούμε να προσθέσουμε και τη φτώχεια που την χαρακτηρίζει και υποχρεώνουν καθηγητές και όχι μόνο να ξεπουλούν τους μαθητές για να βρεθούν χορηγοί ή τα παιδάκια να ζητιανεύουν πουλώντας ημερολόγια για να βρουν χρήματα για μία εκδήλωση που έπρεπε να στηρίζει άμεσα το ίδιο το σχολείο. Στο ίδιο μήκος κύματος και για το ίδιο το πανεπιστήμιο και την εκεί έρευνα (και μην πω για τα μεταπτυχιακά και τις υποχρεώσεις των φοιτητών και τις ποδιές που φυλάνε).
Τέλος, με αφήνει άφωνο η πρωτοτυπία σου (όχι τόσο τα οικολογικά) όσο το τελικό ζήτημα που θέτεις. Έχεις δίκιο. Όλη τη νομική ιστορία την ξεπουλάμε προκειμένου να κάνουμε τα δικαστήρια όπως εμείς θέλουμε για να ελέγχουμε καλύτερα τους πολίτες.
...δείμο... ευχαριστώ γιά το σχόλιό σου
Post a Comment
Subscribe to Post Comments [Atom]
<< Home