Tuesday, June 23, 2026

Ένας ακόμη λόγος για τον οποίο οι κινηματογράφοι δεν πρέπει να γίνονται SM και ξενοδοχεία

Πριν λίγες ημέρες ένα συνεργείο στην οδό ευζώνων της Θεσσαλονίκης τυλίχτηκε στις φλόγες και καταστράφηκε ολοσχερώς.

Το θερινό σινεμά «Απόλλων» πήρε μια πρωτοβουλία. Ανακοίνωσε ότι θα δωρίσει όλα τα εισιτήρια από την προβολή της ημέρας, τα έξοδα του κυλικείου και ότι πέσει στον κουμπαρά - κουτί θα προσφερθούν για να βοηθήσουν τους καταστραμμένους γείτονες.
Ο κόσμος της Θεσσαλονίκης ανταποκρίθηκε και αγόρασε εισιτήρια. Ο κινηματογράφος γέμισε ασφυκτικά. Υπήρχε και κόσμος στο δρόμο.
Η πρωτοβουλία απέφερε 7.600 ευρώ σε μια ημέρα, ενώ παρέμεινε και ο κουμπαράς – κουτί για να ενισχύει στην συνέχεια την καταστραμμένη επιχείρηση.
Το κείμενο το έστειλε ο συνάδελφος και φίλος Τ.Γ.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home