Η σεναριογράφος και σκηνοθέτης εμπνεύστηκε από το μύθο του Ορφέα και της Ευρυδίκης. Μια ερωτική
ιστορία που χτίζεται αργά ανάμεσα στη ζωγράφο Μαριάν και την αριστοκράτισσα –
κριτικό τέχνης Ελοίζ. Η πρώτη καλείται να φιλοτεχνήσει το πορτρέτο της δεύτερης,
ύστερα από αίτημα της μητέρας για να σταλεί στον υποψήφιο σύζυγο στο Μιλάνο.
Ο πίνακας γίνεται και καταστρέφεται επειδή δεν άρεσε, στη δεύτερη προσπάθεια που δεν τελειώνει μέχρι να αλλάξουν τα συναισθήματα, ο πίνακας γίνεται αποδεκτός. Η αλλαγή των συναισθημάτων οδηγεί και στην έκφραση της σεξουαλικότητας τους και την απελευθέρωση από την αυταρχική μητέρα μέχρι τον επερχόμενο γάμο.
Όπως ο Ορφέας συνειδητά γύρισε για να δει την Ευρυδίκη επιλέγοντας τις αναμνήσεις παρά τη ζωντανή παρουσία έτσι και στην ταινία όταν οι δύο τους συναντώνται στο κονσέρτο η Μαριάν επιλέγει να φύγει παρά να συναντήσει την Ελοίζ.
Συμπερασματικά ο καθένας ερμηνεύει και απολαμβάνει τα έργα τέχνης και τη σεξουαλικότητά του ανάλογα με τα συναισθήματα που δημιουργούνται η από τα συναισθήματα με τα οποία διακατέχεται.
Ο πίνακας γίνεται και καταστρέφεται επειδή δεν άρεσε, στη δεύτερη προσπάθεια που δεν τελειώνει μέχρι να αλλάξουν τα συναισθήματα, ο πίνακας γίνεται αποδεκτός. Η αλλαγή των συναισθημάτων οδηγεί και στην έκφραση της σεξουαλικότητας τους και την απελευθέρωση από την αυταρχική μητέρα μέχρι τον επερχόμενο γάμο.
Όπως ο Ορφέας συνειδητά γύρισε για να δει την Ευρυδίκη επιλέγοντας τις αναμνήσεις παρά τη ζωντανή παρουσία έτσι και στην ταινία όταν οι δύο τους συναντώνται στο κονσέρτο η Μαριάν επιλέγει να φύγει παρά να συναντήσει την Ελοίζ.
Συμπερασματικά ο καθένας ερμηνεύει και απολαμβάνει τα έργα τέχνης και τη σεξουαλικότητά του ανάλογα με τα συναισθήματα που δημιουργούνται η από τα συναισθήματα με τα οποία διακατέχεται.
No comments:
Post a Comment