Sunday, May 24, 2020

«Δεν πρέπει να φεύγει κανένας δίχως δύο λόγια…» Σ.Ζ.

Έφυγε to Σάββατο 23/5/2020, ενταφιάστηκε Κυριακή 24/5/2020, πλήρης ημερών, σε ηλικία 107 ετών, χαροκαμένη από τις άδικες απώλειες. Έζησε δύσκολα και τα νεανικά και τα ώριμα χρόνια. Χαιρόταν τις μικρές χαρές. Λίγο πριν πεθάνει προσευχόταν για μακροζωία και υγεία. Ήθελε να ζήσει. Δεν πονούσε. Ζούσε σε οικογενειακό περιβάλλον.
Δεν ξέρω αν πόνεσε ή στενοχωρήθηκε εξ΄ αιτίας μου, αλλά νομίζω ποτέ. Στα δύσκολα ήμουν μαζί της για πάνω από 40 χρόνια, η σύζυγός μου και εγώ. Έκανα ότι μπορούσα και κάθε φορά κάτι περισσότερο. Ας είναι φιλόξενη η ευλογημένη γη του τόπου μου που θα τη σκεπάσει και το δροσερό νερό του ας δροσίζει το πρόσωπό της. 
Τώρα κοιμάται ήσυχα, δίπλα και κοντά στο παιδί της και το σύζυγό της.  

Αυτή ήταν η μάνα μου.

"Από μόνη της ήταν ολόκληρη ιστορία"
Αλ. Αλ. 

Τα ειλικρινή μου Συλλυπητήρια, Τάσο, για το θάνατο της αγαπημένης σου μητέρας! Της συμπαραστάθηκες με όλες σου τις δυνάμεις, μέχρι το τέλος της ζωής της ! Ήταν μια μεγάλη αγωνίστρια της ζωής και της ιδιαίτερα δύσκολης εποχής, που έζησε, προσφέροντας τα μέγιστα στην οικογένειά της. Ο θεός να την αναπαύσει! Να είστε γεροί, να πάρετε τα χρόνια της, να ζείτε και να τη θυμάστε !!!
Τακ. Μπ. 


Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home