Sunday, May 29, 2011

To «αντί» και ο Χρήστος Παπουτσάκης

Το «ΕΝΔΟΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ…» διοργάνωσε διημερίδα με θέμα «ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΝΤΙ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ ΣΤΗ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗ: ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ»

Εξελίχθηκε (και σωστά) σε μια εκδήλωση μνήμης για τον ιδρυτή του περιοδικού α. Χρήστο Παπουτσάκη. Υπήρξε ένας σεμνός διανοούμενος
(τον οποίο είχε γνωρίσει ο γράφων). Τα χρόνια της δράσης του το περιοδικό αποτέλεσε «σχολή» δημοσιογράφων, ήταν στην πρωτοπορία της προβολής και επίλυσης περιβαλλοντολογικών προβλημάτων (καταστροφή Πάρκου Ελευθερίας – Μέγαρο Μουσικής, Ελαιώνας, κτήμα Θορν, Περιοχή Ακάμα - Δυτική Κύπρος κ. άλ.), αποτέλεσε πηγή ιδεολογικού προβληματισμού, ανέδειξε πνευματικούς δημιουργούς με τα αφιερώματα του, είχε μόνιμες στήλες για τον κινηματογράφο, το θέατρο, τη γλυπτική, για μια άλλη αρχιτεκτονική αλλά και για την ΕΣΣΔ την Κύπρο κ. άλ.
Γενικά εκτιμάται ότι το περιοδικό κινήθηκε προς την κατεύθυνση του «πολιτικού ρομαντισμού» μακριά από εθνικισμούς, θρησκοληψίες και φανατισμούς, εξέφρασε τη διανόηση της εποχής του και σήμερα αναμφίβολα θα στήριζε το «κίνημα των πλατειών». Είναι γνωστές άλλωστε και οι εκτεταμένες αναφορές για το «ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ» το «ΜΑΗ ΤΟΥ 68» κ. αλ.

Οι λιγοστές εισηγήσεις ήταν σε καλό επίπεδο, αναπτύχθηκε προβληματισμός για την επανάληψη του εγχειρήματος αλλά το κλίμα του συνεδρίου δεν ευνοούσε τέτοιες ιδέες γιατί κανένας δεν φαινόταν να αναλαμβάνει προσωπικές και οικονομικές ευθύνες και θυσίες για την έκδοση ενός αξιοπρεπούς πολιτικού περιοδικού.

Η διημερίδα μάλλον είχε οργανωτική αποτυχία αν λάβει κάποιος υπ όψιν του τη μικρή συμμετοχή, την απουσία μεγάλου αριθμού εισηγητών και το αλλοπρόσαλλο πρόγραμμα όπως εφαρμόστηκε.
Ερωτήματα δημιούργησε ο εκνευρισμός μέλους της οργανωτικής επιτροπής όταν ρωτήθηκε για την επιδιώχθηκε συνδιοργάνωση για να εξασφαλιστεί μεγαλύτερη συμμετοχή. Αποκαλύφτηκε για μια ακόμη φορά ότι οι πανεπιστημιακοί έχουν συνταγμένο και με επιχειρήματα λόγο όταν μιλούν για το αντικείμενο τους δυσκολεύονται όμως όταν μιλούν και να ενεργούν για άλλα θέματα.

ΥΓ: Συγκινητική ήταν και η αναφορά στο Νίκο Γιανναδάκη
Γεννήθηκε στο Ηράκλειο Κρήτης το 1946. Πρωτοετής Νομικής το 1965. Ως μέλος του «Ρήγα Φεραίου» συλλαμβάνεται το ΄68 και καταδικάζεται σε κάθειρξη 21 ετών. Αποφυλακίζεται το 1973. Το 1977 εγκαταλείπει τη Νομική και εγγράφεται στη Ecole des Hautes en Sciences Sociales, στο Παρίσι.
Διευθύνει στη σειρά Φιλοσοφία-Πηγές στις εκδόσεις Παπαζήση(΄76-΄78) εκδίδοντας 12 τόμους. Μετέχει της συντακτικής επιτροπής του «Αντί» (΄79-΄81) και διευθύνει τη σειρά Φιλοσοφικός Λόγος. Τελειώνει την εργασία του στην Ecole des Hautes με θέμα «Η αδικία και το χρεών» .Μια μελέτη στην αναξιμάνδρεια φυσιολογία. Επιστρέφοντας στο Ηράκλειο (΄81-΄83) αναλαμβάνει έφορος της Βικελαίας Δημ. Βιβλιοθήκης. Από το ΄84 εως το ΄98 ετοιμάζει περί τις εκατό εκδόσεις της βιβλιοθήκης. Παράλληλα διευθύνει το Παλίμψηστον, περιοδικό με πλούσιο υλικό φιλολογικών και ανθρωπιστικών επιστημών κυρίως. Το ΄90 διοργανώνει την Έκθεση των έργων του Θεοτοκόπουλου και το ΄95 την Έκθεση Εικόνων Κρητικής Τέχνης. Την ίδια χρονιά εγχειρίζεται. Ο αρχιεπίσκοπος Αυστραλίας απονέμει στον Νίκο Γιανναδάκη και τον συνεργάτη Μ. Παρλαμά τον Μεγαλόσταυρο του αγίου Ανδρέα. Τον βραβεύει η Ακαδημία Αθηνών. Την ίδια χρονιά βραβείο Νίκου Καζαντζάκη. Στις 24 Μαρτίου 1998 τα ξημερώματα τελειώνει την επίγεια ζωή του.

Labels:

Saturday, May 28, 2011

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΚΙΝΗΜΑΤΑ

- είναι πολιτικά κινήματα, αμφισβήτησης, διεκδίκησης, "ανυπακοής", υποστήριξης η ανατροπής πολιτικών και κοινωνικών αλλαγών.

- συγκροτούνται από ενεργούς πολίτες, πολιτικές οργανώσεις, ΜΚΟ, κ. άλ.

- αποτελούν τμήμα της κοινής γνώμης, εκδήλωση της συμμετοχικής δράσης των πολιτών και των οργανώσεων τους και έκφραση της διαφορετικότητας και της πολυφωνίας των κοινωνικών στρωμάτων, γενικά εκφράζουν τη βούληση του λαού.

- επηρεάζουν τις εξελίξεις, «έχουν βαθμιαία συμβάλει στην διαμόρφωση των δομών των προγραμμάτων χιλιάδων ΜΚΟ, μέσων ενημέρωσης, συνδικαλιστικών ενώσεων, τοπικών αρχών, θεσμικών φορέων, ακόμη και κυβερνήσεων, σ' όλο τον πλανήτη. Σήμερα θεωρούνται ότι συνιστούν κύρια γεγονότα για την επεξεργασία, τη συμμετοχή και την οικοδόμηση των κοινωνικών, πολιτιστικών και οικονομικών μετασχηματισμών στο παγκόσμιο και το τοπικό επίπεδο».
- είναι μηχανισμοί κοινωνικής εξέλιξης,
- διαμορφώνουν «συλλογικές συνειδήσεις»

εργατικό κίνημα
με αιχμή το συνδικαλιστικό κίνημα που παρεμβαίνει μεταξύ κεφαλαίου και εργασίας, δικδικεί μέρος της αξίας για την παραγωγή της οποίας είχαν συμβολή οι εργαζόμενοι, βελτίωση των συνθηκών και της ποιότητας ζωής των εργαζομενων.

Φοιτητικό κίνημα
με σκοπούς την παραγωγικότερη λειτουργία του πανεπιστημίου, την αλλαγή των προγραμμάτων σπουδών, την εμπορευματοποίηση της γν
ώσης, την εντατικοποίηση των σπουδών, την κατοχύρωση των επαγγελματικών και εργασιακών δικαιωμάτων των αποφοίτων, τις σχέσεις έρευνας και παραγωγής, τη σύνδεση του πανεπιστημίου με την τοπική κοινωνία, για άλλο ρόλο της εκπαίδευσης και της παιδείας.

To κίνημα "δεν πληρώνω…"
- είναι κίνημα αλληλεγγύης και έντονησ δυσαρπεσκειας,
- οι συμμετέχοντες διαμαρτύρονται για τις υπέρογκες και πέρα από κάθε λογική αυξήσεις.
1) γιατί οι τιμές των διοδίων δεν είναι ανταποδοτικές με την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρονται (Τέμπη, Κόρινθος - Πάτρα)
2) γιατί πληρώνονται αυξημένα διόδια ενώ δεν είναι γνωστό πότε τα έργα θα τελειώσουν αν τελειώσουν.
3) γιατί έχουν τη συμπαράσταση των εργαζομένων.
- Τσαμπατζήδες είναι αυτοί που έχουν ελευθέρας και το χρησιμοποιούν.
- Αυτοί που συμμετέχουν δεν αρνούνται να πληρώσουν, αρνούνται να πληρώσουν τις παράλογες αυξήσεις.
Αποτελούν την πρωτοπορία του κινήματος και δεν πρέπει να ξεχνούν ότι αυτές οι δράσεις απαιτούν τη συμμετοχπή , ως πλήρως ενεργών πολτών, όσων πλήττονται από την πολιτική των εισιτηρίων και των διοδίων.
- Τα χρήματα γιά τα ελλείμματα να βρεθούν από εκεί που βρίσκονται και τα χρήματα που επιδοτούνται οι ιδιωτικές εταιρίες.

Tο κίνημα του "πολιτικού ρομαντισμού" που κάποτε εκφράστηκε με το ΜΑΗ του 68, το "Πολυτεχνείο", τον "Τσε Γκεβάρα", το "οικολογικο κίνημα" με κριτική στάση απέναντι στην αναπτυξιακή διαδικασία.
Εμπνέει σήμερα τη σύγχρονη διανόηση. Αποτελεί μορφή αντίστασης. Αφορά τον τρόπο ζωής του καθένα.
Δεν συνδέεται με τη θρησκοληψία, το φανατισμό, τον εθνικισμό, τις παραδόσεις που δεν είναι χρήσιμες στη σύγχρονη ζωή.
Συνδέεται όμως με μια νέα ηθική, με αρχές, ιδέες και κινήματα που αγωνίζονται κατά της παγκόσμιας φτώχειας ( "γιατί τη φτώχεια δεν τη βλέπεις την αισθάνεσαι"), κατά της εκμετάλλευσης (γιατί η αξία και το κόστος της ζωής είναι μεγαλύτερο από την αξία της εργασίας), των διακρίσεων, αλλά και των αιτιών στις παγκόσμιες κρίσεις (κλιματικές, ενεργειακές κ άλ).
"Υπήρξε ένα αντικαπιταλιστικό ρεύμα και μιά μορφή αντίστασης απέναντι στις αξίες μιάς κοινωνίας η οποiα κυριαρχούνταν όλο και πιό έντονα από την εμπορευματική παραγωγή".
Οικολογικο κίνημα με κύριο σκοπό την κριτική στάση στην αναπτυξιακή διαδικασία

Φιλειρηνικό κίνημα

- μετατρέπει τα αντιπολεμικά αισθήματα των πολιτών σε δράση,
- προασπίζει το διεθνές δίκαιο και υποστηρίζει το δικαίωμα της αυτοδιάθεσης των λαών,
- κύριοι σκοποί του ο αφοπλισμός και ο περιορισμός των αμυντικών – πολεμικών εξοπλισμών , η εξάλειψη των πυρηνικών , η αποκάλυψη και καταστροφή των ναρκοπεδίων, η προστασία των αμάχων,
- απαιτεί λύσεις (Κύπρος, Παλαιστίνη, Ιράκ, Αφγχανιστάν, …)
- κινείται αντίθετα με τις αιτίες των πολέμων (παγκόσμια φτώχεια, θρησκευτικός φανατισμός, οικονομικά συμφέροντα, …)
- εκφράζει ένα οικουμενικό και διαρκές αίτημα
Σήμερα βρίσκεται σε ύφεση.
Πρωτεργάτης και εμπνευστής του φιλειρηνικού κινήματος στην Ελλάδα υπήρξε ο Γρηγόρης Λαμπράκης.

- θέτουν στόχους και επιδιώξεις και με εναλλακτικές πολιτικές προωθούν ενδεχόμενες λύσεις.

- υπαγορεύουν την πολιτική τους ιδιαίτερα στο θεσμικό τομέα,

- αντιπαρατίθενται και συγκρούονται με κυβερνήσεις, διεθνείς οργανισμούς (Δ.Ν.Τ. - Π.Τ. - Π.Ο.Ε. - G8) και με ομάδες αντιδραστικών συμφερόντων για την εξυπηρέτηση των σκοπών τους.

- προασπίζουν τους δημοκρατικούς θεσμούς, καταγγέλουν αντιδραστικά καθεστώτα και συνδέονται με απελευθερωτικά κινήματα.

- αναδεικνύουν τοπικά προβλήματα, συσπειρώνουν τους αγωνιστές της γειτονιάς και επιτυγχάνουν λύσεις.

- συντονίζουν σε διεθνές επίπεδο δράσεις για την αντιμετώπιση των ανισοτήτων, της παγκόσμιας φτώχειας, της ανεργίας, του κοινωνικού αποκλεισμού, των περιβαλλοντικών προβλημάτων και την καθιέρωση παγκόσμιας ειρήνης.Με αποτέλεσμα την παγκοσμιοποίηση της συλλογικής δράσης σε απάντηση της παγκοσμιοποίησης των οικονομικών διαδικασιών.


ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΙΚΑ - ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ

- «καμιά αριστερά η σοσιαλδημοκρατία δεν μπορεί να κυβερνά χωρίς την ανάπτυξη κα διαχείριση των κοινωνικών κινημάτων»

- «όταν τα κοινωνικά κινήματα βρίσκονται σε ύφεση οι αντιλαϊκές πολιτικές είναι κυρίαρχες».

- «η ανάπτυξη των κινημάτων και η αποτελεσματικότερη άσκηση πολιτικής δεν είναι δυνατή χωρίς τη συμβολή από τις εμπειρίες και τις γνώσεις εκείνων στους οποίους οι πολιτικές αυτές απευθύνονται. Οι δράσεις, π.χ. κατά της φτώχειας απαιτούν ως πλήρως ενεργούς πολίτες όσους πλήττονται από αυτήν».


LINKS

6ο ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΦΟΡΟΥΜ

7ο ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΦΟΡΟΥΜ

Labels:

Tuesday, May 24, 2011

PATRAS GREEK REVOLUTION

Στο άρθρο αυτό μεταφράζουμε και αναδημοσιεύουμε από την ισπανόφωνη ιστοσελίδα http://democraciarealya.es/ το μανιφέστο πολιτών ενάντια στο πολιτικ...ό και χρηματοπιστωτικό σύστημα. Η διατύπωση του μανιφέστο είναι ενωτική, αφήνοντας στην άκρη ιδεολογίες, κομματικές ταμπέλες, θρησκείες, και απευθύνεται σε όλους τους πολίτες που ζουν στην Ισπανία. Ανάλογο μανιφέστο έχει δημοσιευθεί και από πολίτες της Πορτογαλίας.

toma la calle 15-05-2011

Είμαστε απλοί άνθρωποι. Είμαστε σαν εσάς: τους ανθρώπους, που ξυπνούν κάθε πρωί για να σπουδάσουν, να εργαστούν ή να βρουν δουλειά, άνθρωποι που έχουν οικογένεια και φίλους. Οι άνθρωποι, που δουλεύουν σκληρά κάθε ημέρα για να προσφέρουν ένα καλύτερο μέλλον για τους γύρω τους.
Μερικοί από μας θεωρούνται προοδευτικοί, άλλοι συντηρητικοί. Μερικοί από εμάς πιστεύουν στο Θεό, μερικοί όχι. Μερικοί από εμάς έχουν σαφώς καθορισμένες ιδεολογίες, άλλοι είναι απολιτίκ, αλλά είμαστε όλοι ανήσυχοι και εξοργισμένοι για τις πολιτικές, οικονομικές και κοινωνικές προοπτικές που βλέπουμε γύρω μας: τη διαφθορά ανάμεσα σε πολιτικούς, επιχειρηματίες, τραπεζίτες, αφήνοντας μας αβοήθητους, χωρίς φωνή.

Αυτή η κατάσταση έχει γίνει κανονικά, μια καθημερινή ταλαιπωρία, χωρίς ελπίδα. Αλλά αν ενώσουμε τις δυνάμεις μας, μπορούμε να την αλλάξουμε. Ήρθε η ώρα να αλλάξουμε τα πράγματα, ήρθε η ώρα να οικοδομήσουμε μια καλύτερη κοινωνία μαζί. Ως εκ τούτου,υποστηρίζουμε ότι:

Οι προτεραιότητες για κάθε προηγμένη κοινωνία πρέπει να είναι η ισότητα, η πρόοδος, η αλληλεγγύη, η ελευθερία του πολιτισμού, η βιωσιμότητα και η ανάπτυξη, η ευημερία και η ευτυχία των ανθρώπων.

Αυτά είναι αναφαίρετες αξίες που πρέπει να ισχύουν στην κοινωνία μας: το δικαίωμα στη στέγαση, την απασχόληση, τον πολιτισμό, την υγεία, την εκπαίδευση, την πολιτική συμμετοχή, την ελεύθερη προσωπική ανάπτυξη, καθώς και τα δικαιώματα των καταναλωτών για μια υγιή και ευτυχισμένη ζωή.

Η τρέχουσα κατάσταση της κυβέρνησης και του οικονομικού μας συστήματος, δεν φροντίζουν αυτά τα δικαιώματα, και με πολλούς τρόπους αποτελούν εμπόδιο για την πρόοδο της ανθρωπότητας.

Η δημοκρατία ανήκει στο λαό το οποίο σημαίνει ότι η κυβέρνηση αποτελείται από κάθε έναν από εμάς. Ωστόσο, στην Ισπανία, τα περισσότερα μέλη της πολιτικής τάξης δεν μας λαμβάνουν καν υπόψη. Οι πολιτικοί θα πρέπει να μεταφέρουν τη φωνή μας στα θεσμικά όργανα, διευκολύνοντας την πολιτική συμμετοχή των πολιτών μέσω άμεσων καναλιών, κάτι που θα προσφέρει το μεγαλύτερο όφελος για την ευρύτερη κοινωνία. Ο ρόλος τους είναι να πλουτίσουν και να ευημερούν εις βάρος μας, που είμαστε απλοί θεατές της δικτατορίας των μεγάλων οικονομικών δυνάμεων που έχουν στην κατοχή τους στην εξουσία μέσω του δικομματισμού των PP & PSOE.

Η επιθυμία για η εξουσία και τη συσσώρευση της σε λίγους δημιουργεί ανισότητα, ένταση και αδικία, η οποία οδηγεί στη βία, την οποία εμείς απορρίπτουμε.Το πεπαλαιωμένο και αφύσικο οικονομικό μοντέλο ωθεί την μηχανή της κοινωνίας σε έναν συνεχόμενο κύκλο όπου οι λίγοι πλουτίζουν και οι πολλοί γίνονται φτωχότεροι. μέχρι την κατάρρευση.

Η θέληση και ο σκοπός του ισχύοντος συστήματος είναι η συσσώρευση του χρήματος, όχι όσον αφορά την απόδοση και την ευημερία της κοινωνίας. Σπαταλώντας πόρους, μολύνοντας τον πλανήτη, δημιουργώντας ανεργία και δυσαρεστημένους πολίτες.

Οι πολίτες είναι τα γρανάζια μιας μηχανής σχεδιασμένης για να εμπλουτίσει μια μειοψηφία η οποία δεν αφορά τις ανάγκες μας. Είμαστε ανώνυμοι, αλλά χωρίς εμάς τίποτε από αυτά δεν θα υπήρχε, γιατί εμείς κινούμε τον κόσμο.

Αν ως κοινωνία δεν μάθουμε να εμπιστευόμαστε το μέλλον μας, ζώντας σε μια ανεξέλεγκτη οικονομία η οποία δεν επιστρέφει ποτέ τον παραγόμενο πλούτο στους περισσότερους, δεν θα μπορέσουμε να εξαλείψουμε τις αδικία απ’ την οποία υποφέρουμε.

Χρειαζόμαστε μία ηθική επανάσταση. Αντί να τοποθετούμε τα χρήματα πάνω τους ανθρώπους, ας τα φέρουμε στην υπηρεσία των ανθρώπων. Είμαστε άνθρωποι, όχι προϊόντα. Δεν είμαι ένα προϊόν αυτού που αγοράζω ,του λόγου για τον οποίο το αγοράζω, ούτε αυτού από τον οποίο το αγοράζω
Για όλα τα παραπάνω, είμαι εξοργισμένος.
Νομίζω ότι μπορώ να τα αλλάξω.
Νομίζω ότι μπορώ να βοηθήσω.
Γνωρίζω ότι μαζί μπορούμε .Γνωρίζω ότι μπορώ να βοηθήσω.

Labels:

Thursday, May 19, 2011

ΜΠΕΡΤΟΛΤ ΜΠΡΕΧΤ: «ΠΟΙΗΜΑΤΑ»,

Αυτοί που αρπάνε το φαΐ απ' το τραπέζι
κηρύχνουν τη λιτότητα.
Αυτοί που παίρνουν όλα τα δοσίματα
ζητάν θυσίες.
Οι χορτάτοι μιλάν στους πεινασμένους
για τις μεγάλες εποχές που θα 'ρθουν.
Αυτοί που τη χώρα σέρνουνε στην άβυσσο
λεν πως η τέχνη να κυβερνάς το λαό
είναι πάρα πολύ δύσκολη
για τους ανθρώπους του λαού

ΜΠΕΡΤΟΛΤ ΜΠΡΕΧΤ: «ΠΟΙΗΜΑΤΑ»,
Εκδόσεις ΘΕΜΕΛΙΟ, μετάφραση Μάριου Πλωρίτη

Labels:

Saturday, May 14, 2011

ΝΕΑ ΗΓΕΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΜΕ ΠΑΡΑΔΟΣΗ "ΔΑΚΤΥΛΙΔΙΟΥ"

ΓΙΑΤΙ:
- ΑΠΕΤΥΧΑΝ,
- ΕΙΠΑΝ ΠΟΛΛΑ ΨΕΜΑΤΑ,
- ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΑΝΑΛΓΗΤΟΙ ΚΑΙ ΑΔΙΚΟΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΣΤΗΡΙΞΑΝ,
- ΔΕΝ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟ, ΤΗΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΒΑΤΙΚΟΤΗΤΑ,
- ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΥΣΑΡΜΟΝΙΑ ΤΟΥ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗΣ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑΣ,
- ΔΙΑΣΥΡΟΥΝ ΚΑΙ ΟΔΗΓΟΥΝ ΤΗ ΧΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΣΤΑΘΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΣΕ ΑΠΑΞΙΩΣΗ,
- "ΑΔΥΝΑΤΟΥΝ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΔΥΣΚΟΛΕΥΟΝΤΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ Η ΧΩΡΑ"
- ΦΑΛΚΙΔΕΥΟΥΝ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΑΝΕΡΓΙΑ ΤΟΥΣ,
- ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ Η ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΟΥΝ ΕΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΕΣ KAI ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΛΕΓΞΟΥΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ ΜΗ ΔΗΛΟΥΝΤΕΣ ΚΑΙ ΠΛΟΥΤΙΣΑΝΤΕΣ,
- ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΓΑΠ ΠΡΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟ

Labels: