Sunday, May 31, 2009

ΣΕΞΙΣΜΟΣ Η ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΟΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ

ΣΕΞΙΣΜΟΣ
H

ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΟΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ

Είναι αντίληψη, νοοτροπία διακρίσεων
- σε βάρος του γυναικείου φύλου,

- σε άτομα λιγότερο έξυπνα ή λιγότερο ικανά από αυτά του άλλου φύλλο,

- σε άτομα για το σεξουαλικό τους προσανατολισμό.

επίσης η εμπορευματοποιημένη σεξουαλικότητα και η ταύτιση της με την ηδονή,

η σεξουαλική παρενόχληση, η πορνογραφία, ο βιασμός, η κακοποίηση…

Σεξισμό υποκρύπτουν και οι αποφάσεις για σχολεία και τάξεις αρένων και θηλέων αλλά και οι εκφράσεις «ωραίο φύλο», «αδύναμο φύλο», «ισχυρό φύλο».

Ερώτημα παραμένει η αλλαγή συμπεριφεράς των ανδρών η μόνο των ανδρών.

Είναι χαρακτηριστικός κυρίως για τα ζώα που δημιουργούν μακροχρόνια συζυγικά ζεύγη και πριν απ όλα, στα πρωτεύοντα και στον άνθρωπο.

Διαβάζουμε επίσης:
«…το αρσενικό παίζει κυρίαρχο ρόλο, τόσο στο ζωικό βασίλειο όσο και στην ανθρώπινη κοινωνία, δηλ. λαμβάνει χώρα ο σεξισμός. Στην πραγματικότητα οι σχέσεις εξουσίας μεταξύ των θηλυκών και των αρσενικών ζώων παίρνουν διάφορες μορφές. Συχνότερα το θηλυκό επιλέγει το αρσενικό και όχι αντίθετα. Στις πριν από το ζευγάρωμα συγκρούσεις, το κάθε αρσενικό προσπαθεί να επιδείξει την ανωτερότητά του. Το δικαίωμα όμως της εκλογής παραμένει στο θηλυκό. Ορισμένες φορές, για ανεξήγητους λόγους, το θηλυκό επιλέγει τον ηττημένο και όχι το νικητή. Σε πολλά ζώα η γονική συνεισφορά του θηλυκού στην ανατροφή των απογόνων είναι μεγαλύτερη, απ ότι του αρσενικού. Υπάρχουν όμως και αντίθετα παραδείγματα, όπου το θηλυκό εγκαταλείπει τους απογόνους αμέσως μετά τη γέννηση τους και το αρσενικό αναλαμβάνει όλες τις υποχρεώσεις για την ανατροφή.

Οι ζωολόγοι ανακάλυψαν ανάμεσα στα ζώα μια ακραία εκδήλωση σεξισμού στα κήτη και όχι στα πρωτεύοντα. Έτσι το αρσενικό κήτος μπορεί να εξαναγκάσει σε συνουσία το θηλυκό που το απέρριψε. Όταν το θηλυκό δεν επιθυμεί να έρθει σε γενετησία επαφή, βγαίνει στην επιφάνεια του νερού και γυρίζει ανάσκελα. Το αρσενικό – βιαστής με τη βοήθεια δύο άλλων αρσενικών αναποδογυρίζει το θηλυκό και την ώρα που οι δύο αρσενικού σύντροφοι την πιέζουν από τα πλευρά και δεν την αφήνουν να γυρίσει ανάσκελα γίνεται η συνουσία.
«ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΑ ΚΑΙ ΗΘΙΚΑ
προβλήματα
της γενετικής
ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ»
Θεοχάρης Κεσσίδης
ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ

Labels:

Tuesday, May 19, 2009

"ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΞΕΧΝΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ"

Ξεχνάτε όλοι εσείς:
- ότι σήμερα δεν υπάρχουν παράνομοι άνθρωποι. Υπάρχουν διεθνείς συμβάσεις και εθνική νομοθεσία που τους παρέχουν δικαιώματα και πάνω από 100 οργανώσεις που δραστηριοποιούντα στην Χώρα και τους προστατεύουν .
- ότι χαρακτηριστικό της παγκοσμιοποίησης είναι η ελεύθερη διακίνηση ανθρώπων ( μαζί με αγαθά και κεφάλαια) αλλά η εργασία ακόμη δεν είναι ελεύθερη και είναι περιορισμένη στα εθνικά κράτη. Στην ΕΕ ο ευρωπαίος πολίτης έχει τη δυνατότητα να διαμένει μόνιμα, να σπουδάζει, να εργάζεται και να συνταξιοδοτείτε σε άλλο κράτος - μέλος.
- τη συμβολή τους στην αύξηση της εθνικής περιουσίας και τη διάσωση του ασφαλιστικού μας συστήματος.
«Προσφέρουν πολλά στα ασφαλιστικά ταμεία και, αν θέλουμε να είμαστε αντικειμενικοί, απολαμβάνoυν λίγα. Δουλεύουν στις δύσκολες δουλειές και δεν ανταγωνίζονται τον Eλληνα εργαζόμενο, καθώς προσφέρουν τις υπηρεσίες του εκεί που το εγχώριο εργατικό δυναμικό «γυρίζει την πλάτη του».
- την πολιτιστική «όσμωση» στον πολιτισμό μας με τη μουσική τους, τα τραγούδια τους, τους χορούς τους και τις γεύσεις τους.
-ότι αποτελούν γέφυρες φιλίας και συνεργασίας με τις χώρες καταγωγής τους

Η εμπάθεια σας έχεις πολιτισμικές ρίζες γιατί όλοι σας δεν έχετε τα ίδια συναισθήματα για τους μετανάστες ευρωπαϊκών χωρών.
Δεν υπάρχουν μετανάστες η πρόσφυγες με επιθετικούς προσδιορισμούς γιατί δεν είναι μόνο προσβλητικοί και υποτιμητικοί αλλά και στερούν απο αυτούς τους ανθρώπους νομικά η άλλα δικαιώματα.

Αγνοείτε ότι
- οι περισσότεροι που ζουν με το όνειρο μιας καλύτερης ζωής , είναι κυρίως παιδιά, προέρχονται από φτωχές χώρες η από εμπόλεμες περιοχές και ενδεχόμενη επαναπροώθησή τους (απέλαση?) θα τους κοστίσει την ίδιά τους τη ζωή.
- «η παγκόσμια φτώχεια και οι ανισότητες θα μειωθούν από την επέκταση της ελεύθερης μετακίνησης των ανθρώπων» έστω και βαθμιαία.
- η μετανάστευση δεν μπορεί να είναι πηγή κοινωνικής ανισότητας
- η Ελλάδα είναι μια χώρα με μεγάλη μεταναστευτική ιστορία και η ελληνική κοινωνία (ελεύθερη και πολυπολιτισμική) προσφέρει δυνατότητες ένταξης. Και παρά τις δυσκολίες προσαρμογής τόσο στα νέα πολιτισμικά δεδομένα όσο και διατήρησης της δικής τους πολιτιστικής ταυτότητας η χώρα και οι πολίτες επέδειξαν σεβασμό και ανοχή με αποτέλεσμα την ένταξή εκατοντάδων χιλιάδων μεταναστών στην ελληνική κοινωνία.

Το κείμενο αυτό γράφηκε ως ανοικτή επιστολή στην εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ με αφορμή μειωτικούς χαρακτηρισμούς δημοσιογράφου - blogger και ως απάντηση σε ότι γράφημε εδώ.

LINKS

ΑΠΛΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟ

Labels:

Sunday, May 17, 2009

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΩ ΤΟΥΣ ΠΡΑΣΙΝΟΥΣ – ΟΙΚΟΛΟΓΟΥΣ …ΚΑΙ ΟΙΚΟΛΟΓΟΥΝΤΕΣ

- Γιατί είμαι κάτοχος ΙΧΕ

- Γιατί δεν πιστεύω:

1) στα περί «αειφορίας» και τα σχετικά,

2) στην οικολογική – βιολογική γεωργία ως παραγωγικό σύστημα για την παραγωγή τροφίμων

- Γιατί πιστεύω ότι η Βιοτεχνολογία και οι ΓΤΟ - GMOs μπορούν να έχουν μεγάλη συμβολή στη λύση περιβαλλοντικών, κοινωνικών και ανθρωπιστικών προβλημάτων.

- Γιατίυποστηρίζω την εγκατάσταση και επέκταση των ανεμογεννητριών.

Γιατί τέλος πάντων δεν έχω οικολογική συνείδηση και δεν θέλω να υποκρίνομαι.

Labels:

Sunday, May 10, 2009

FLORETTE KREIDLER

O ΔΡΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΛΟΙΟ: ΑΛΕΞΗ ΔΑΜΙΑΝΟΥ
"Απαράμιλλη ελεγεία γιά το ματαιωμενο έρωτα και την ξενητιά".
Image Hosted by ImageShack.us
FLORETTE
Image Hosted by ImageShack.us
ΤΜ FLORETTE KREIDLER 1977
Image Hosted by ImageShack.us

Labels:

Friday, May 01, 2009

1Η ΜΑΗ 2009

Image Hosted by ImageShack.us
Ευτυχώς που ήταν οι οργανώσεις των μεταναστών και δόθηκε κάποιο "χρώμα" στις εκδηλώσεις της Πρωτομαγιάς.
Στη συγκέντρωση της ΑΔΕΔΥ - ΓΣΕΕ - ΕΚΑ παρίσταντο μόνο οι εκπρόσωποι σωματείων.
Στο ΠΑΜΕ ήταν οι γνωστοί "εκδρομείς" των διαδηλώσεων.

Πρωτομαγιά εσωτερικής κρίσης που:
- φαίνεται να μη σχετίζεται με τη παγκόσμια κρίση
- προσδιορίζεται με απολύσεις, ανεργία απώλεια εισοδήματος, ανασφάλεια, αύξηση φορολογίας, περικοπές μισθών, γενικά κοινωνική αναλγησία.
- σκεπάζει τη σκληρή Ελληνική πραγματικότητα των σκανδάλων και της αναποτελεσματικής και αποτυχημένης οικ. πολιτικής.
- την πληρώνουν νέοι, οι εργαζόμενοι και οι συνταξιούχοι.

Δυστυχώς η κάμψη της δράσης των κοινωνικών κινημάτων και η μικρή συμμετοχή των εργαζομένων προμηνύουν τα χειρότερα.
Image Hosted by ImageShack.us

Labels:

Γιατί χωρίζουν τα ζευγάρια και διαλύονται οικογένειες.

- ζευγάρι γιατρών με δύο μικρά παιδιά: γιατί ο σύζυγος έφυγε με τη μετανάστρια που εργαζόταν στην κουζίνα της επιχείρησης του πατέρα.

- ζευγάρι γιατρών με ένα νεογέννητο παιδί: γιατί ο σύζυγος έφυγε με νεαρά που γνώρισε κατά τη διάρκεια της ειδικότητας.

- νοσηλευτής - δασκάλα με δύο παιδιά: γιατί ο σύζυγος έφυγε με την κοπέλα που κράταγε τα παιδιά.

- δασκάλα – μηχανικός με νεογέννητο παιδί: εξωσυζική σχέση ο σύζυγος τον οποίο μετά εγκατέλειψε. Κατέληξε σε μοναστήρι.

- γεωπόνος – γιατρός: γιατί ο σύζυγος είχε εξωσυζική σχέση και απέκτησε εξώγαμο τέκνο.

- Δ.Υ. – οικοδόμος: τέσσερα παιδιά, γιατί ο σύζυγος δεν συνεισέφερε οικονομικά στο σπίτι.

- επιχειρηματίας – νοικοκυρά: γιατί ο σύζυγος έφυγε με τη μετανάστρια οικιακή βοηθό.

- γιατί ο/η σύζυγος η και οι δύο:
έχασαν τη δουλειά τους,
η ήταν τσιγκούνηδες,
η δεν άντεχαν το βάρος και τις υποχρεώσεις που απορρέουν από
την ανατροφή των παιδιών,
ή κυριαρχούνται από κατώτερα συναισθήματα,
ή δεν υποχωρούν, δεν ανέχονται και δεν συγχωρούν τα λάθη ο ένας του άλλου, …

- λόγω «πνευματικής ασυμβατότητας».

- λόγω οικονομικών δυσκολιών, οικονομικών καταχρήσεων,αλκοόλ, ατυχημάτων η προβληματων υγείας.

- λόγω του τρόπου οργάνωσης της οικογένειας (οικογενειακή εξουσία, απόγονοι, συγγενείς, κληρονομικά λ.λ.π).

- γιατί ο γάμος και η οικογένεια διέρχονται σοβαρή κρίση.
25% διαλύονται,
25% είναι «εν δυνάμει» προς διάλυση,
50% των παιδιών στην Ελλάδα είναι παιδιά χωρισμένων γονέων. (52% των παιδιών στη Γαλλία είναι εκτός γάμου).

- γιατί ο γάμος και η οικογένεια είναι οι καταπιεστικότεροι θεσμοί που ανακάλυψε ο άνθρωπος. Ίσως το σύμφωνο συμβίωσης να δώσει περισσότερες ελευθερίες.

Ο άνθρωπος (ΛΕΩΝ ΣΤ ΙΣΑΥΡΟΣ) που θέσπισε τον υποχρεωτικό θρησκευτικό γάμο (887 – 893) παντρεύτηκε τέσσερες (4) φορές ( Θεοφανώ, Ζωή, Ευδοκία, Ζωή).

ΕΙΠΑΝ Η ΕΓΡΑΨΑΝ:

"... προτείνεται μιά νέου τύπου οικογένεια, πιό ανοικτή, πιό αντισυμβατική, μιά οικογένεια που φέρνει σε πρώτο πλάνο τα πραγματικά αισθήματα και τις βαθύτερες ανάγκες των μελών της. Μιά οικογένεια που ψάχνει τις νέες της ισορροπίες".
Nick Hornby ΤΑ ΝΕΑ 25,26/4/2009

Labels: