Tuesday, February 21, 2006

ΠΡΟΣ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟ (ανοιχτή επιστολή) σχόλια της MOVEMENT FOR CITIZEN' S AWARNESS AND SELF PROTECTION

”ράσα, αποτέφρωση”

Αυτή είναι επιλογή του κάθε ατόμου που επιθυμεί να χειροτονηθεί


Οι χριστιανοί πιστεύουν ότι επλάσθηκαν από χώμα και στο χώμα οφείλουν να επιστρέψουν με την προσδοκία ότι κατά τη Δευτέρα παρουσία θα επιστρέψουν με τα σώματά τους μετά σε ανανεωμένη φόρμα, άφθαρτα, περίπου σαν να είμαστε τώρα από άμμο και στην ανάσταση των νεκρών από γυαλί. Ίδιο στοιχείο αλλά διαφορετική ποιότητα.

Δεν είστε εκπρόσωπος ούτε του Θεού ούτε του Ελληνικού Λαού. Ο κάθε άνθρωπος διαμορφώνει την μυστική, προσωπική του σχέση με το Θεό άλλωστε μεταξύ Θεού και ανθρώπων δεν υπάρχει μεσολαβητής, δεν παρεμβαίνει κανένας και δεν έχει εξουσιοδοτηθεί κανένας να τον εκπροσωπεί”


Πολύ σωστό. Κανείς δεν μας εκπροσωπεί απέναντι στο Θεό. Εμείς είμαστε υπεύθυνοι απέναντι του εαυτού μας.

”…αντιμάχεστε δημόσια θέσεις πολιτικές και νομοθετημένες από το Κράτος”

Απαράδεκτο να προβάλλει ο Αρχιεπίσκοπος τις δικές του προσωπικές πολιτικές θέσεις. Ιδιαίτερα όταν ώφειλε να γνωρίζει, ότι ο Χριστιανισμός έχει σαν βιοκοσμοθεωρία, πράξη και εμπειρία ζωής τις δικές του απόψεις και θέσεις για όλα τα προβλήματα της ζωής.


”Εμφανιστήκατε με έλλειμμα ψυχής και δεν βρήκατε ένα λόγο συμπάθειας για τους χαμένους των εκλογών του Μάρτη 2004 ως να είσαστε Αρχιεπίσκοπος μόνο των νικητών”

Ο χριστιανικός τρόπος ζωής επιβάλλει να βλέπουμε με συμπάθεια χαμένους και κερδισμένους, αφανάτιστα και αγαπητικά.

Παρεμβαίνετε σε θέματα εξωτερικής πολιτικής χωρίς να έχετε καμία αρμοδιότητα (Ευρωπαϊκή Ένωση, Σκοπιανό, Ελληνοτουρκικές σχέσεις…”

Κι εδώ η χριστιανική αντίληψη ζωής και κοσμοθεωρία έχει να προσθέσει ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση δεν είναι παρά ένωση συμφερόντων της οικονομικής ολιγαρχίας και εκμετάλλευσης των αδυνάτων, των πτωχών και των αδικημένων από τη ζωή και φροντίζει μόνο να εξασφαλίσει τις κοινωνικές συνθήκες της εκμετάλλευσης και της αδηφαγίας των ισχυρών όπως τις ευνοεί ο Καπιταλισμός. Ο Χριστιανισμός έχει το δικό του κοινωνικό και οικονομικό πρότυπο που είναι: Η πρωτοχριστιανική κοινότητα, το κοινό ταμείο, όπου δεν υπάρχουν πλούσιοι και φτωχοί.

”…σχέσεις ομοφιλοφύλων…”

Και γι’ αυτό υπάρχει η χριστιανική άποψη. Ο πτωτικός άνθρωπος έφτασε να αλλάξει τη φύση του, διέστρεψε τον τρόπο σεξουαλικής σχέσης. Δεν απορρίπτει όμως τους ομοφυλοφίλους, τους βλέπει με συμπάθεια και ευσπλαχνία

”…Δικτατορία, Πολυτεχνείο κλπ…”

Στη δικτατορία μόνο ο επίσκοπος Αμβρόσιος Ελευθερουπόλεως, ο πατήρ Πυρουνάκης και ο Νικόλας Ψαρουδάκης καταδίκασαν ανοικτά τη Χούντα και φυλακίστηκαν, εξορίστηκαν στη Γυάρο και υπέφεραν γι’ αυτό.

”Πετύχατε και εσείς και άλλοι να «αποκλείσετε τους εραστές της ομορφιάς, του ωραίου, της επαναστικότητας και του πάθους, τους νέους, από το χριστιανισμό».(Περισσότερα ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ ΚΑΙ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΟΤΗΤΑ – ΚΟΡΦΗ). “

Αυτό γιατί την εξουσία στα εκκλησιαστικά την έχουν άγαμοι Αρχιερείς, συνήθως στερημένοι της χάριτος του Αγίου Πνεύματος, κλεισμένοι και οχυρωμένοι μέσα στις μητροπόλεις τους όπου δεν έχει καμία σχεδόν πρόσβαση ο έγγαμος πιστός, ούτε του δίνουν το δικαίωμα όντας απρόσιτοι και απόμακροι, να τους πλησιάσει και να τους εκφράσει τον πόνο του, την αγωνία του μέσα σε έναν κόσμο πειρασμών και υλοκρατίας

”Ελληνικό Σύνταγμα δεν προβλέπεται μια τέτοια διαδικασία…”

Γιατί να μην αναθεωρηθεί το θέμα του δημοψηφίσματος με την επερχόμενη αναθεώρηση του Συντάγματος;

Τα σχόλια ζητήθηκαν από την
MOVEMENT FOR CITIZEN' S AWARNESS AND SELF PROTECTION
Ευχαριστούμε
.


H επιστολή προς Αρχιεπίσκοπο είναιεδώ

Labels:

ΓΙΑΤΙ ΓΡΑΦΟΥΜΕ…ΤΙ ΛΕΝΕ ΟΙ ΑΛΛΟΙ

Α) Κ.Λ. «Θέλεις να γίνεις σαν το Γκάντι;»
(Αλήθεια ο Γκάντι έγραφε;)
Δεν έχει διαβάσει το blog, δεν έχει πιάσει ποντίκι στα χέρια του αλλά έχει άποψη.

Β)Π.Χ.
"γιά εκτόνωση"
επισημαίνει το αυτονόητο
«Γράφεις ότι διαβάζεις»
λησμονεί φαίνεται ο φίλος Π.Χ. ότι
»μαθαίνει κάποιος όταν γράφει»
»ότι γράφεις είναι σαν να το διαβάζεις 7 φορές»
»O καλύτερος τρόπος για να μάθεις να γράφεις είναι να διαβάζεις»
ΤΖ. Κ. ΡΟΟΥΛΙΝΓΚ
Η δημιουργός του Χάρι Πότερ

Γ)(;) Αλλαξε η διάθεσή του απέναντί μου όταν του είπα να διαβάσει το blog μου

Δ) ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
Ποιός τα γράφει;
Εσύ τα γράφεις;
Γιατί γράφεις;

Και όλα αυτά ενω είναι σαφές και ορατό γιατί γράφουμε.

LINKS
1
2

Tuesday, February 14, 2006

ΠΡΟΣ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟ, ανοικτή επιστολή

Ένα χρόνο μετά την κρίση (ηθική και οικονομική) που συγκλόνισε την Ελληνική Εκκλησία και την ηγεσία της και τα γεγονότα της εποχής εκείνης έδωσαν την αφορμή για να γραφεί αυτή η επιστολή απευθυνόμενη στον Αρχιεπίσκοπο και να επισημάνει τα παρακάτω:
- Ανατρέψατε τις προσδοκίες μας να προσδώσετε πνευματικότητα στην Εκκλησία αλλά και στην Ορθοδοξία γενικότερα. Πνευματικότητα που να έχει ως περιεχόμενο αγάπη, αλληλεγγύη, συμπόνια, συμπαράσταση, σεβασμό της θρησκευτικής διαφορετικότητας.
- Περιορίζετε την οικουμενικότητα της Ορθοδοξίας (σαν να είναι εθνική θρησκεία), παραμελείτε το κοινωνικό και πνευματικό σας έργο και στα οποία πρέπει να περιοριστείτε.
- Δεν έχετε να επιδείξετε έργο παρά μόνο ένα διχαστικό λόγο και κρίσεις πολιτικές (ταυτότητες) η εκκλησιαστικές (σχέσεις με Πατριαρχεία).
Διχάζουν οι αναφορές:
- για εχθρούς του Ελληνισμού και της Ορθοδοξίας που όμως δεν αποκαλύπτονται
- για υπογράφοντες και μη υπογράφοντες
- για ομόθρησκους – ομόδοξους και ετερόθρησκους – ετερόδοξους.
- Για τις ηθικά απαράδεκτες καταστάσεις που αποκαλύφτηκαν δεν ανταποκριθήκατε στο καθολικό κοινωνικό αίτημα για διαφάνεια, κάθαρση, δημοκρατία. Η «αυτοκάθαρση» ήταν περιορισμένη γιατί ήσαστε «μέρος του προβλήματος αν δεν ήσαστε το πρόβλημα» και γιατί εγγυητής της κάθαρσης δεν μπορεί να είναι «ο κύριος υπόλογος».
- Ο εκσυγχρονισμός (σχέσεις –χωρισμός- κράτους και εκκλησίας, αγαμία ιερωμένων, ράσα, αποτέφρωση, τυχερά, θρησκευτικός όρκος κλπ) καθυστερεί η δεν θα γίνει.
- Δεν είστε εκπρόσωπος ούτε του Θεού ούτε του Ελληνικού Λαού. Ο κάθε άνθρωπος διαμορφώνει την μυστική, εσωτερική, προσωπική του σχέση με το Θεό άλλωστε μεταξύ Θεού και ανθρώπων δεν υπάρχει μεσολαβητής, δεν παρεμβαίνει κανένας και δεν έχει εξουσιοδοτηθεί κανένας να τον εκπροσωπεί.
- Πολιτικολογείτε, ασπάζεστε και προβάλλετε την πολιτική ιδεολογία πολιτικής παράταξης και αντιμάχεστε δημόσια θέσεις πολιτικές και νομοθετημένες από το Κράτος. Οι εκφράσεις «η δεξιά του Κυρίου» και «οι καταστάσεις αλλάζουν δόξα σοι ο Θεός» (ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ 26/3/2004) είναι ενδεικτικές προθέσεων και
ενεργειών.
- Εμφανιστήκατε με έλλειμμα ψυχής και δεν βρήκατε ένα λόγο συμπάθειας για τους χαμένους των εκλογών του Μάρτη 2004 ως να είσαστε Αρχιεπίσκοπος μόνο των νικητών.
- Παρεμβαίνετε σε θέματα εξωτερικής πολιτικής χωρίς να έχετε καμία αρμοδιότητα (Ευρωπαϊκοί Ένωση, Σκοπιανό, Ελληνοτουρκικές σχέσεις, «Μεγάλη Ιδέα» κλπ). Ενώ αντίθετα στα μεγάλα ζητήματα της εποχής (ανεργία, ναρκωτικά κλπ) σιωπάτε η έχετε αρνητική θέση ( μετανάστευση, σχέσεις ομοφυλοφίλων) η στα γεγονότα που σημάδεψαν για πολλά χρόνια την πολιτική ζωή της χώρας ( Εθνική Αντίσταση, Εμφύλιος, Δικτατορία, Πολυτεχνείο κλπ) δεν αναφέρεστε.
- Προτείνετε αξίες του παρελθόντος (προγαμιαίες σχέσεις, επαγγελματική δραστηριότητα γυναικών, μοναστικός βίος κλπ) και αντιπαραβάλλεστε στα επιτεύγματα της Επιστήμης (βιοτεχνολογία και στο νομοσχέδιο «περί ανθρώπινης αναπαραγωγής»). Μετατρέψατε το χριστιανισμό , συνέχεια άλλων, «σε ανέραστη θρησκεία όπου μόνο ανέραστοι άνθρωποι μπορούν να συμμετέχουν». Πετύχατε και εσείς και άλλοι να «αποκλείσετε τους εραστές της ομορφιάς, του ωραίου, της επαναστικότητας και του πάθους, τους νέους, από το χριστιανισμό». (Περισσότερα ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ ΚΑΙ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΟΤΗΤΑ – ΚΟΡΦΗ).
– Η συγκέντρωση των υπογραφών και η απαίτηση για δημοψήφισμα κινήθηκαν στις παρυφές της νομιμότητας η της παρανομίας ενώ γνωρίζατε ότι στο Ελληνικό Σύνταγμα δεν προβλέπεται τέτοια διαδικασία.
Έχετε πολλά να κάνετε «η να μην κάνετε» για να αποκατασταθεί το κύρος της Εκκλησίας και η ψυχική ενότητα μεταξύ των ανθρώπων.

Labels:

Sunday, February 12, 2006

Eντυπώσεις από την συμπεριφορά των νέων παιδιών, updated

Lifestyle is the way you live your life. It's what you eat and drink, what activities you participate in (or don't), whether or not you smoke…

Image Hosted by ImageShack.us

Κατακλύζουν τα «στέκια» μέχρι τις πρωινές ώρες και αυτό γιατί δεν είναι στην παραγωγή
Η προσκόλλησή τους στη «μόδα» με κακόγουστα, ευτελή και κακής ποιότητας ενδύματα οδηγεί πολλές φορές στην εκμετάλλευση . Αγνοούν άραγε τα ελληνικά βαμβακερά (δροσερά), μάλλινα (ζεστά) τα δερμάτινα παπούτσια (υγιεινά) κα.
Ο τρόπος της διασκέδασής τους (προσκόλληση στη σύγχρονη τεχνολογία, εφήμερη ηδονή, τα «ορθάδικα - ξενυχτάδικα» κα) περιορίζει τα ενδιαφέροντά τους στην υλική ευμάρεια περιφρονώντας τις πνευματικές απολαύσεις και ανθρωπιστικές αξίες.
Κάποτε ήταν στην πρωτοπορία των κοινωνικών αγώνων με έντονα τα στοιχεία της αμφισβήτησης και της αναζήτησης ιδεολογίας. Σήμερα είναι αντικείμενο εκμετάλλευσης ως έντονα καταναλωτικά άτομα.
Γράφει σχετικά ο Τζέρεμι Ρίφκιν (ΤΑ ΝΕΑ 20/1/2006):
»Η τεχνολογία έχει δημιουργήσει ένα πολύπλοκο πλέγμα καθημερινών χρήσεων στις οποίες οι νέοι εθίζονται από νωρίς. Αυτό έχει σημαντικές επιπτώσεις πάνω τους. Μεγαλώνουν σε ένα κόσμο οπτικό (κομπιούτερ, τηλέφωνα…) και γρήγορο, κάτι που έχει συνέπειες στο νευρικό σύστημα. Δεν έχουν υπομονή και έχουν πρόβλημα συγκέντρωσης. Μιλούν με ελλειπτικούς κώδικες και μειώνεται το λεξιλόγιό τους, με δύο λόγια έχουν καλύτερα ανακλαστικά αλλά σκέφτονται λιγότερο. Συχνά δυσκολεύονται να παρακολουθήσουν μια αφήγηση και χάνουν κάτι στο θέμα της κατανόησης και της συναισθηματικής ταύτισης, χάνοντας και την εμπιστοσύνη τους στην κοινωνία».
Διαβάζουμε από το συγγραφέα Διονύση Χαριτόπουλο:
»Τα νέα παιδιά που μπαίνουν ανυποψίαστα στην έκλυση του λαιφ σταιλ είναι τα πρώτα θύματα. Περιοδικά χυδαίας πολυτέλειας τους πουλάνε το άχρηστο με περιτύλιγμα μύθου. Ο κόσμος παρουσιάζεται μπροστά τους σαν ένα ς κόσμος εμπορευμάτων. Οφείλουν ν αποκτήσουν όσο γίνεται περισσότερα για να γίνουν αποδεκτά.
Αγοράζω άρα υπάρχω

Αυτά τα σαστισμένα παιδιά ντύνονται και συμπριφέρονται με τον ίδιο αφασικό τρόπο, έχουν αποξενωθεί από τον πραγματικό εαυτό τους.

Τα βλέπουμε να στριμώχνονται σαν πρόβατα έξω από τα κλαμπ εκλιπαρώντας τον α… στην πόρτα.

Λένε:
το κατσικίσιο τυρί «σεβρ»
»μπουλ» τα ξώφτερνα παπούτσια
»πάρτι άνιμαλ» το ξεσαλωμένο πορνίδιο
»γκάτζετς» τα άχρηστα αντικείμενα
»σελέμπριτις» τους μαϊντανούς των συγκεντρώσεων
»καλτ» τις προπέρσινες σαβούρες
»τρέντι» κάθε νέα μπούρδα
»γουίκ εντ» το Σαββατοκύριακο
»κονέ» τις διασυνδέσεις
»φάσιον βίκτιμς» τα βλαμμένα της μόδας
»επώνυμους» τα κοσμικά νούμερα
»σόπινγκ» τη λύσσα για αγορές
»σταρ» τα ξόανα του θεάματος
»ντίβες» τις παλιές καραβάνες
»ανέβασμα» την ντρόγκα
»χαι» την ψωνάρα
»γκλαμουρ» την επιδειξιoμανία
»νταουν» την κατάθλιψη»
Μα δημιουργούν μόνο αρνητικές εντυπώσεις; φυσικά ΟΧΙ.

"Να τελειώνουμε με τον αστραυτερό κόσμο του τίποτα".

συνέχεια από εδώ

Labels:

Thursday, February 09, 2006

Πατρινό καρναβάλι

Δεν πρόκειται για πολιτιστικό γεγονός. Αλλά για μια «εμπορική ατραξιόν» με σκοπό να προσελκύσει επισκέπτες (μέχρι 1000000), να δημιουργηθεί τζίρος δις δρχ, αλλά και για να κινηθούν οι βιοτεχνίες κατασκευής καρναβαλικών στολών για τους περίπου 60000 συμμετέχοντες που κοστίζουν 100Ε περίπου η κάθε μία.
Κατάχρηση γίνεται και με την κατανάλωση οινοπνευματωδών ποτών. Πωλείται κυρίως μαυροδάφνη (πολλές φορές εμφιαλωμένη για τις ανάγκες του καρναβαλιού). Αν βρεθεί κάποιος κοντά στο ασθενοφόρο βλέπει παιδιά να σύρονται μέχρι εκεί και στη συνέχεια να διακομιστούν στα τοπικά νοσοκομεία.
Πολλοί είναι που επιδιώκουν τη μετεξέλιξή του και πολλοί είναι εκείνοι που δεν κάνουν τίποτα γιατί είναι δέσμιοι των συμφερόντων που εξυπηρετεί το καρναβάλι. Παρ΄ όλα αυτά είναι δυνατή η μετεξέλιξη του ώστε το groups να αποτελούν χορευτικά τμήματα που θα αντιπροσωπεύουν σχολές χορού που λειτουργούν η πρόκειται να δημιουργηθούν. Παράλληλα θα πρέπει να συνοδεύεται με πολιτιστικά δρώμενα. Διαφορετικά δεν θα έχει καμία τύχη. Θα μείνει στην ιστορία ως καρναβάλι του αλκοόλ.
Παρ΄ όλα αυτά είναι εντυπωσιακός ο ενθουσιασμός 60000 συμμετεχόντων, κυρίως παιδιά, που χορεύουν και τραγουδούν υπό την έντονη latin κυρίως μουσική. Δεν είναι άσχημα να το παρακολουθήσει κάποιος για μια φορά. Είναι επίσης και αφορμή να βγεί κάποιος από το σπίτι του.

Labels:

Wednesday, February 08, 2006

AYTA ΞΕΡΩ ΓΙΑ ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΟΥ Μ΄ ΑΡΕΣΕΙ

Οι μαύροι, σκλάβοι των ιδιοκτητών βαμβακοφυτειών, τραγουδούσαν και «έβγαζαν» ήχους κτυπώντας (κρουστά) διάφορα αντικείμενα (ξύλο).
Tα τραγούδια τους τα συνέθεταν ώστε να έχουν ρυθμό κατά την ώρα της εργασίας τους. Οι πολλές επαναλήψεις τους και οι μετατροπές τους οδηγούσαν στην τελική μορφή των τραγουδιών τους.
Οι εκμεταλλευτές τους ευνοούσαν αυτή τη μουσική δραστηριότητα των μαύρων σκλάβων γιατί έβλεπαν ότι ήταν περισσότερο παραγωγικοί. Συνέβαλαν έτσι χωρίς να θέλουν και χωρίς να ξέρουν στη θεμελίωση της μουσικής τζαζ. που χαρακτριστικά της είναι ο αυτοσχεδιασμός και η ελεύθερη έκφρση.
Η μεγάλη επιρροή και έκρηξη σημειώνεται όταν αναγκάστηκαν οι Κρεολοί, (μαύροι, όχι σκλάβοι που είχαν φθάσει από τις Δ. Ινδίες) που κατείχαν εξαιρετική κοινωνική θέση και ευρωπαϊκοί μουσική παιδεία, με νόμο φυλετικού διαχωρισμού να συνοικήσουν με του μαύρους σκλάβους.
Στη συνέχεια αμερικάνοι μουσικοί πρόσθεσαν το σαξόφωνο (μέταλλο) και οι λατινοαμερικάνοι την κιθάρα (ξύλο και μέταλλο).
Έτσι η κάπως έτσι διαμορφώνεται η μουσική τζαζ φυσικά με πολλές αποχρώσεις.
Σύμφωνα με το δάσκαλο κ. Ν.Φ. μουσική βάση της latin μουσικής είναι η «ρούμπα» που στην Ελλάδα εισήγαγε από την Αμερική ο Μανόλης Χιώτης. Έτσι έχομε επιρροή και στην Ελλάδα συρτορούμπες, πολιτικά τραγούδια (Θεοδωράκης) κα
Η ιδεολογική σημασία της τζαζ συμπυκνώνονται στο τραγούδι «No more my God (Lord) …» ” Όχι άλλο Θεέ μου…” που τραγουδούσαν οι σκλάβοι μαύροι όταν εξαντλούσαν τις δυνάμεις τους και καταπιεζόντουσαν να συνεχίσουν την εργασία τους. Τους ανάγκαζαν έτσι να στραφούν στο θεό. Άλλωστε δεν είχαν και που αλλού να στραφούν.

ΥΓ Μανόλης Χιώτης: εργάστηκε και σπούδασε μουσική στην Αμερική. Επαιζε 4 όργανα (Μπουζούκι, Πιάνο, Βιολί και Κιθάρα. Ζήτησε και τον συνάντησε ο Τζίμ Χέντριξ και είχε πολυήμερη συνεργασια μαζί του με σκοπο να μάθει νέους "μουσικούς δρόμους".


Οι μαύροι στο περιθώριο της Αμερικάνικης κοινωνίας;

Wednesday, February 01, 2006

Martin Luther King - Coretta Scott King

“ H γενιά μας θα πρέπει να
απολογηθεί όχι τόσο για τις
κακές πράξεις των μοχθηρών
ανθρώπων, όσο για την
αποτρόπαιη σιωπή των
καλών ανθρώπων”.

Martin Luther King

Φράσεις που συγκλονίζουν και ήρθαν στο μυαλό μου όταν διάβασα για το θάνατο της Coretta Scott King συζύγου του Martin Luther King
(πρωτοπόρου στο κίνημα κατά των φυλετικών διακρίσεων.
Η σύζυγός του συνέχισε τον αγώνα του για τα ανθρώπινα δικαιώματα, ιδιαίτερα γιά τα δικαιώματα των γυναικών και των ομοφυλοφίλων και την πρόληψη του AIDS μέσα από το Κέντρο "Martin Luther King" που η ίδια ίδρυσε και λειτούργησε.

"Έχω ένα όνειρο ότι κάποια μέρα αυτό το έθνος θα βιώσει το αληθινό νόημα των λέξεων "πιστεύουμε πως αυτές οι αλήθειες είναι αυταπόδεικτες, ότι οι άνθρωποι είναι ίσοι". Έχω ένα όνειρο πως κάποια μέρα τα παιδιά των πρώην σκλάβων και τα παιδιά των πρώην ιδιοκτητών των σκλάβων θα παίζουν μαζί στους κόκκινους λόφους της Georgia".

I have a dream...
Full text and audio

Labels: