Pages

Saturday, December 04, 2010

κ. Υπουργέ των Δημοσίων 'Eργων ως πότε θα θρηνούμε θύματα μοτοσικλετιστές από τις σιδερένιες μπάρες στις Εθνικές Οδούς?

Στις Εθνικές Οδούς, που σήμερα εκμεταλλεύονται ιδιωτικές εταιρίες η διαχωριστική ζώνη έχει κατασκευαστεί στο μεγαλύτερο μήκος τους από σιδερένιες μπάρες. Αυτές οι μπάρες σε περίπτωση που η μηχανή «ντεραπάρει» αποτελούν αιτία θανάτου η τραυματισμού του μοτοσικλετιστή.

Σε χώρες της ΕΕ οργανώσεις μοτοσικλετιστών κατέφυγαν στα δικαστήρια και εξανάγκασαν τις «οδικές εταιρίες» να αντικαταστήσουν τις σιδερένιες μπάρες με τσιμέντινα φράγματα.

Επειδή ο κ. Υπουργός δεν διαβάζει blogs και δεν ξέρει από μηχανές μήπως πρέπει να γίνει και εδώ κάποια προσφυγή μέχρι να εξαναγκάσει τις εταιρίες να αντικαταστήσουν τις σιδερένιες μπάρες?

Και κάτι τελευταίο: δεν αντιλαμβάνονται ότι οι φυτοφράκτες της διαχωριστικής ζώνης πρέπει να κλαδεύονται τουλάχιστον μισό μέτρο πάνω από το τις μπάρες για να προστατεύεται ο απέναντι οδηγός από τους προβολείς?

4 comments:

  1. κλαδεύονται; Συνήθως είναι 2 μέτρα...

    ReplyDelete
  2. deimo καλημέρα το διόρθωσα

    ReplyDelete
  3. Στο περισσότερο από 2 μέτρα είναι και τα 2 μέτρα

    ReplyDelete